tis. jun 23rd, 2026

Söndag igen då..

Snart går jag in i sista veckan på denna semestern. Visst jag kan ta ledigt lite när jag vill, men känslan är ändå det som känns. Men samtidigt kommer det bli skönt att komma tillbaka, jag saknar att jobba.

Helgen har varit bra, dock blev det nackspärr.. Börjat bli lite bättre, men inte helt bra ännu.. Det söker en psykiskt liksom..

Det har blivit vila, göra rörelse för nacken, spela och virka.

Vad har du gjort i helgen?

3 svar på “Söndag – Nackspärr”
  1. Skönt att du känner att det är okej att semestern är slut för den här gången. Jag har tre veckor kvar och är verkligen inte redo för att börja jobba än. Så jobbigt med nackspärr, hoppas att det gör mindre ont idag.

  2. Nackspärr är verkligen inte skönt, usch, stackare! Jag blir så illamående av nackspärr… Hoppas det blir bättre för dig snart! Du får njuta av sommaren även utan semester, det går ju bara man försöker utnyttja tiden 🙂

  3. Inte roligt med nackspärr. Hoppas att den släpper snart. Så är det alltid. Att när man har varit ledig ett tag så vill man ha rutiner igen. Även sen när du inte har semester. Så får du njuta ändå när du är ledig.

    Ha en bra dag! 🌺

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *